Funkce
Flexibilita a přizpůsobitelnost
-
Vlastní i společné pohledy na data.
-
Přizpůsobení struktury metadat přímo pro vaše potřeby.
-
Synchronizace s Active Directory.
-
Nastavitelný jazyk uživatelského prostředí, včetně češtiny.
-
Provoz on-premises (vlastní server), v cloudu, případně jako hybridní řešení.
Integrace se stávajícími systémy
-
Integrace M-Files s vašimi stávajícími systémy (CRM, ERP).
-
Ukládání dokumentů z Microsoft Windows aplikace přímo do M-Files.
-
Podpora Microsoft Office nebo AutoCAD (včetně podpory XREF)
-
Ukládání e-mailů z Outlooku do M-Files dle nastavených pravidel.
-
Komunikace s tiskovým řešením MyQ
Bezpečnost a spolupráce
-
Ochrana před smazáním dokumentu.
-
Propracovaný systém uživatelských práv.
-
Podpora týmové spolupráce včetně spolupráce s externími týmy mimo kancelář.
-
Automatické informace o změnách klíčových dokumentů.
-
Možnost elektronického podepisování dokumentů.
Správa verzí a sledování historie
-
Automatické spravování verzí dokumentů. Jistota práce se správnou verzí.
-
Možnost sledování, případně obnovy verze dokumentu.
Mobilita a off-line režim
-
Možnost práce v off-line režimu, včetně možnosti vyčlenění souboru pro úpravy.
-
Webové rozhraní s podporou dalších platforem (nejen Microsoft Windows).
-
Publikování dokumentů svým zákazníkům či partnerům na Internetu.
-
Přístup pro tablety či chytré telefony.
Workflow a automatizace
-
Automatizace procesů – Workflow – například automatizace procesu schvalování přijatých faktur.
-
Automatické pojmenovávání a číslování dokumentů.
-
Agenda úkolů nad dokumenty i bez nich.
-
Automatická e-mailová upozornění na definované události (vytvoření dokumentu, změna dokumentu…).
Skenování a OCR
-
Skenování papírových dokumentů přímo do M-Files.
-
Využití fulltextového vyhledávání v textu naskenovaných dokumentů za pomocí funkce OCR – rozpoznávání textu, automatické vytěžování scanovaných dokumentů (doplňkový modul).