Pro
vedení firmy
Najděte rychle správné informace pro vaše rozhodování
Někdy je téměř nemožné najít ten správný dokument. Kde je uložený? A kdo ho naposledy změnil? M-Files vyřeší nejednotný systém složek v počítačích jednotlivých uživatelů. Budete vyhledávat podle informací v dokumentu a vždy budete pracovat s aktuální verzí.
Spojte M-Files s ostatními zdroji informací
Komunikace je důležitá ve všech vztazích a vaše firma není vyjímkou. Spojte
M-Files s vašimi ostatními systémy (CRM, ERP) a vytvořte si tak jednoduše ovladatelné místo, kde budete mít k dispozici všechny důležité informace.
Buďte lepší než konkurence
Hlavním úkolem M-Files je poskytnout vám nástroje pro organizaci všech informací. Všichni pracovníci budou mít k dispozici, v kanceláři i v terénu, všechny pravidla
a informace potřebné pro svojí práci. A naopak, neztratí se důležitá informace
z terénu, která bez vhodného nástroje často zůstane jenom v hlavě nebo na kusu papíru. Předběhněte konkurenci nabídkou založenou na detailních informacích
o zákazníkovi.
Udělejte si jednodušší život
Netrapte se rozhodováním kam informaci zařadit. Ušetřete si nepříjemné chvíle při hledání založených dokumentů. S M-Files se to stane minulostí. Změna zaběhnu-tého systému je často velkou výzvou. V případě M-Files se nemusíte obávat dlouho-trvajících školení a čtení nudných manuálů. Ovládání je velice intuitivní a díky intergraci do vašich kancelářských programů (Word, Office, Outlook) i do Průzkumníka Windows se můžete učit při vlastní práci.